מעמיס טלסקופי מצטדד מבית JCB - קומסקו

מעמיס טלסקופי מצטדד מבית JCB

עם שנים חברת JCB הבריטית הפכה להיות אחת מהחברות המובילות בכל הנוגע לציוד מכני הנדסי. אחד מהכלים החדשים של JCB הוא המעמיס הטלסקופי מצטדד. מעמיס בעל יכולות גבוהות בכל הנוגע לכושר העמסה והרמה לגובה.

המעמיס הטלסקופי המצטדד מדגם 5.5-21 מהווה את אחד מהכלים הבולטים בתחום הציוד המכני ההנדסי בכל העולם.

למעמיס זרוע המגיעה לגובה מרבי של 20.5 מטרים ויכולת הרמה והעמסה של עד חמישה טון. נתונים המעמידים את המעמיס הטלסקופי החדש של JCB ככלי בולט ביכולותיו בכל הנוגע לציוד מכני הקיים כיום בישראל וברחבי העולם.

אבולוציה של יותר מ-40 שנים

מאחורי המעמיס הטלסקופי המצטדד של JCB קיימת אבולוציה של למעלה מ-40 שנים שהתפתחה במטה חברת JCB עוד משנות ה-70.

לאורך אותם עשורים התאימה עצמה JCB בייצור של ציוד מכני הנדסי אשר מאפשר מענה לטיפול בחומרים שונים וחדשים שהפכו להיות חלק בולט בתעשיית הבנייה.

כיום, כשתחום הבנייה בבריטניה וברחבי העולם כולל בתוכו מבני מגורים מפנלים, עשויים מסגרות פלדה, עבודות חיפוי, זאת לצד הצורך בתחזוקה שוטפת ומהודקת, ראו מהנדסי JCB את הצורך שהביא אותם ליצור את אותו מעמיס טלסקופי ייחודי. כזה המתאים באופן רחב לתעשיית הבנייה המודרנית, כשזו עצמה עדיין מתפתחת ומתרחבת לכיוונים שונים.

ביצירת המעמיס הטלסקופי הושקעה מחשבה מעמיקה בייצור כלי הנדסי לו יכולות הרמה למגוון רחב של אתגרים וזאת תוך ייצור של כלי קומפקטי בעל יכולות תמרון גבוהות.

על מנת ליצור יכולת הרמה מגוונת נדרשו מהנדסי חברת JCB ליצור כלי בעל מערכת חכמה של ניהול עומסים הפועלת באופן מותאם לצד מאפיינים הידראוליים רב תכליתיים.

תחליף ראוי למנופים

אחד מהיתרונות המובהקים של המעמיס הטלסקופי החדש הוא ביכולת העמסה השווה ערך למנופים רבים בתעשיית הבנייה וזאת תוך יכולת ניידות רחבה שאותה לא ניתן לקבל ממנופים.

בפרויקטים רבים של בנייה העלויות להצבת מנופים נחשבת לעלות כספית גבוהה יותר וזאת לצד קבלת אישורים בטיחותיים רבים.

מנגד, מהווה המעמיס הטלסקופי תחליף ראוי, זול בהרבה שאינו דורש משאבים רבים כפי שאלו נדרשים בהצבה של מנופים.

ממשק בקרה נוח

אחד מהאספקטים החשובים בכל כלי הנדסי נוגע כמובן לקלות תפעול המכשירים. נושא עליו מקפידים בחברת JCB באופן מעמיק ויסודי וזאת בכדי לאפשר לכל מפעיל יכולת שליטה מלאה, נוחה ופשוטה מהרגעים הראשונים בהם הם עולים על הכלים.

גם כאן עמלו ב-JCB על ייצור של ממשק בקרה נוח וקל לתפעול תוך שימוש בטכנולוגיית Automate.

טכנולוגיה המאפשרת למפעילים ליהנות משימוש מהיר, פשוט ואינטואיטיבי ובו מקבל המפעיל מידע מהימן ומדויק על גבי מסך המותקן בגובה העיניים ובו הנתונים החשובים ביותר שעליו להכיר בכל הרמה וזאת לצד פרופילים נוספים של מידע שימושי.

ממשק הפעלה ובקרה נוסף אפשרי גם מחוץ למעמיס הטלסקופי. מדובר על מקרים בהם מיקום של המפעילים מחוץ למעמיס יאפשר להם נקודת מבט רחבה ונוחה יותר על הנעשה ובכך יתאפשר להם לבצע את העבודה באופן זהיר ובטיחותי יותר.

מעוניינים להכיר המעמיס יותר מקרוב? צרו קשר

את המעמיס הטלסקופי משווקת בישראל חברת "קומסקו". חברה שפועלת כמשווקת של הציוד המכני האיכותי של חברת JCB בישראל לאורך שנים רבות. כבר כעת ניתן לקבל מידע רחב אודות המעמיס הטלסקופי באתר החברה וזאת לצד המפרט הטכני המלא של המעמיס.

נגישות