שיתוף הפעולה של JCB עם אסטון מרטין - קומסקו

שיתוף הפעולה של JCB עם אסטון מרטין

הצלחתה הבינלאומית של חברת JCB הבריטית, שכלים ומוצרים שלה מיובאים לישראל על ידי "קומסקו", הולידה לאחרונה שיתוף פעולה מעניין עם "אסטון מרטין" – חברה בריטית לייצור מכוניות יוקרה שלוקחת חלק פעיל במרוצי "פורמלה1" היוקרתיים.

השילוב בין שתי החברות הבריטיות מהווה נדבך נוסף למחויבותה של חברת JCB לתחום הספורט המוטורי באי הבריטי. החיבור בין הקבוצות הפך את JBC ב-2021 להיות שותפת חסות של קבוצת Aston Martin Cognizant Formula One.

חיבור בין אנשי מקצוע

לצד אותה חסות, נהנים ב"אסטון מרטין" משילוב של אנשי מקצוע מטעם JCB בתחומים טכניים שונים בתוך הצוותים המקצועיים שלהם. אלו מאפשרים הפריה הדדית ומקצועית שיש בה ליצור רעיונות ופרויקטים חדשים, הן עבור רכבי המרוץ של "אסטון מרטין" והן עבור כלי ההנדסה והרכבים המיוצרים ב-JCB.

ניסיון של יותר מארבעים שנים בתחום המוטורי

רבים בבריטניה, אירופה וברחבי העולם מכירים את המותג JCB כמותג מוביל בתחום הפיתוח הרחב של ציוד מכני הנדסי. ציוד שאפשר גם כאן, בישראל, למימוש פרויקטים רבים ורחבים בתחום הבנייה והפיתוח.

הרחבת שיתוף הפעולה של JCB עם "אסטון מרטין" מדגיש עד כמה מבוסס ותלוי הספורט המוטורי העולמי באותם מקצוענים הנמצאים מאחורי הקלעים. כשאלו מניחים ובונים את היסודות למימוש אותם מרוצים מלהיבים בעשרות מסלולים מרהיבים ברחבי העולם.

רבים לא יודעים, אך חברת JCB פעילה במשך יותר מארבעים שנים גם בתחום הספורט המוטורי.

חלק ניכר מתרומתה של JCB לתחום נוגע לאספקטים של הכשרת רכבים וביצוע התאוששות יעילה שלהם לאחר מרוצים. אלו מאפשרים, לנהגי המרוץ ולצוותים המקצועיים במסלולי המרוץ, ניצול מרבי של רכבי המרוץ. ניצול שתלוי תלות משמעותית בכוח המנוע, תחזוקתו והכשרתו למרוצים בעתיד.

הקמת מטה פעילות חדש

בספטמבר האחרון פורסם כי שתי החברות החלו לעמול על הקמת מטה חדש לצוות המרוץ של "אסטון מרטין". מדובר על הקמת מבנים על גבי שטח של 37 אלף מ"ר, כשאלו ישמשו את צוות ה"פורמולה1" של "אסטון מרטין" שאמור להרחיב את מכסת אנשי המקצוע והעובדים שבו.

לצד אותם צוותים מקצועיים, אמורה JCB לקחת חלק משמעותי ורחב במסגרת המתחם החדש והחדיש שאמור להיות מוקם, לכל המאוחר, עד ינואר 2023.

נגישות